W ADAC Ecotest łączne zużycie energii wyniosło jedenaście
Testowane modele elektroniczne.
Dla wielu konsumentów istnieje niepewność, czy
informacje producenta dotyczące zasięgu samochodów elektrycznych z
asortyment faktycznie dostępny w życiu codziennym
dopasowanie - odkryte próby manipulacji
Przyczynił się do tego przemysł motoryzacyjny. Teraz ma
Automobilklub ADAC zmierzył się sam.
Oprócz rozmiaru akumulatora ma to znaczenie dla zasięgu samochodów elektrycznych
zwłaszcza zużycie energii jest decydujące. Jak wysoko to?
Niepowodzenie konsumpcji zależy od różnych czynników i może
odpowiednio się różnić. W ramach Ekotestu ADAC
Zużycie energii elektrycznej przez jedenaście samochodów elektrycznych różnej wielkości i
Zbadane przedziały cenowe. Według ADAC
realistyczny Ecotest wszystkich pojazdów ze wszystkimi rodzajami napędu
w równym stopniu podlega - jest bonus na samochody elektryczne
nie.
Hyundai Ioniq jest zwycięzcą wydajności
Różnice między poszczególnymi e-modelami są
Duże, jak oczekiwano: podczas gdy ciężkie pojazdy, takie jak Nissan
e-NV200 i Tesla Model S odpowiednio 28,1 kWh / 100 km i 24 kWh / 100 km
konsumować, pojawia się najbardziej ekonomiczny model w teście, Hyundai
Ioniq, do 14,7 kWh/100 km. Są również w klasie kompaktowej
są zauważalne różnice: podczas gdy mały Renault ZOE jeden
Zużycie energii 20,3 kWh/100 km pokazał VW
e-Golf i BMW i3 o mocy odpowiednio 17,3 i 17,4 kWh/100 km
bardziej ekonomiczne.
Tutaj znajdziesz dalsze oceny na podstawie ADAC
Ekotesty.