Internetowe platformy nieruchomości poczyniły ogromne postępy w zakresie doświadczeń użytkowników. To, co robi największe wrażenie, to VR. Stało się popularne w większości aplikacji wyglądających na dom. Stało się popularne w większości aplikacji przypominających wyglądem dom. To doskonały scenariusz aplikacji dla grafiki w interfejsie. Pozwala użytkownikom osobiście zobaczyć scenę w pomieszczeniu. A użytkownicy mogą zobaczyć model domu.
Całkowity proces
Przede wszystkim przedstaw ogólny proces oglądania domu VR. Od fotografowania do wyświetlania. Ignorując wszystkie szczegóły. Proces fotografowania VR ma następujące trzy typy. Fotografowanie, modelowanie, prezentacja.
Strzelanie do domu
Funkcja jest zintegrowana z funkcją VR, której używamy dla agentów nieruchomości. Tę część pracy wykonują głównie studenci klienta. W opracowaniu podglądu wyników strzelania włączyli się studenci front-end.
Klient obsługuje dwie metody strzelania:
Podłączanie aparatu panoramicznego do fotografowania jest proste i łatwe. Musisz kupić kamerę panoramiczną. Do robienia zdjęć używaj bezpośrednio aparatu w telefonie komórkowym. Nie wymaga urządzeń peryferyjnych. Aparat obsługuje ograniczone fov.
Budynek modelarski
Modelowanie to usługa offline. Zdjęcie zostanie przesłane w tle po zakończeniu fotografowania stroną B. Usługa modelowania wykorzystuje algorytmy uczenia maszynowego. Do identyfikacji punktów charakterystycznych ościeżnic i narożników ścian. Następnie wygeneruj model 3d poprzez obliczenie transformacji wykresu. Audyt jakości modelu 3D wymaga platformy kontroli jakości.
Ostatnim krokiem jest połączenie modelu każdego pokoju z modelem apartamentu. Obecnie istnieje wsparcie dla algorytmu automatycznego łączenia. Ale aby osiągnąć określoną jakość, potrzebna jest ręczna interwencja. Ten aspekt jest przedmiotem przyszłej optymalizacji. Prześlij po zakończeniu łączenia. W wielu aplikacjach można wyświetlać i doświadczać modeli 3D w rzeczywistości wirtualnej.
Prezentacja front-end
Po prostu rozmawiamy o wyzwaniach, jakie napotkano w wyświetlaczach front-endowych domów VR. Z jednej strony powinniśmy dążyć do lepszej interakcji i efektów wyświetlania. Z drugiej strony ograniczenie środowiska webowego spowoduje wiele problemów. Musimy więc poznać zasady grafiki komputerowej. Głęboko zoptymalizuj architekturę i kod całego domu VR. W końcu efekt interakcji i wydajność osiągają pewien poziom.
Wiele problemów napotykanych przez technologię oglądania VR, takich jak:
1. Optymalizacja prędkości ładowania
Obraz jest kompresowany przez usługę zdjęciową. Aby zmniejszyć rozmiar żądanych zasobów. Po załadowaniu strony zasoby wymagane do pierwszego wyświetlenia panoramy są ładowane na żądanie. Następnie załaduj i wyrenderuj plan piętra, teksturę 3D, inne widoczne obrazy panoramiczne i obrazy logo w kolejności bez blokowania.
2. Optymalizacja animacji
Animacja jest klasyfikowana według cech. I realizowane krok po kroku według stanów. Algorytm obliczania trajektorii sferycznego układu współrzędnych dla animacji kamery. To rozwiązuje problem jittera animacji kamery. Animacja linijki i znaku 3D jest szybko zaimplementowana przy użyciu biblioteki tween.js.
3. Optymalizacja szybkości klatek
Wszystkie obrazy i tekstury są ładowane w kolejności według priorytetu (niekrytyczne ładowanie bezczynności ścieżki). Aby zapewnić liczbę klatek na sekundę i responsywność. Animacje zużywające zasoby obliczeniowe aktywnie zmniejszają ramkę obliczeniową. Aby zapewnić liczbę klatek na sekundę i responsywność. Kamera perspektywiczna realizuje mapę gospodarstwa domowego interfejsu użytkownika w pobliżu samolotu. Poprawia wydajność i rozwiązuje problem z ekranem flash niektórych telefonów komórkowych.