Mimo całej swojej złożoności samochody stały się towarem przystępnym cenowo i ważnym w kwestii statusu społecznego. Dziś odgrywają ważną rolę w naszym życiu – codziennie mijają nas ich przecież setki, a większość ludzi należących do zachodniego społeczeństwa może pochwalić się choćby jednym, posiadanym na własność. To całkiem jasne – rewolucja motoryzacyjna umożliwiła nam kupowanie i korzystanie z samochodów jako produktów komercyjnych, dostępnych na masową skalę.
Rewolucja ta nadeszła oczywiście w wyniku innowacji technologicznych – rozwoju linii montażowych, które pozwoliła producentom wchodzić na rynek międzynarodowy, ponieważ dzięki nowemu modelowi produkcji proces stał się szybszy, dokładniejszy i – co kluczowe z biznesowego punktu widzenia – dużo tańszy. Potem przyszła automatyzacja – nowe maszyny, nowe specjalizacje, mniej błędów i jeszcze szybsze tempo pracy.
Jeśli chodzi o montaż, współczesne firmy zdają się już bardziej polegać na technologii niż na faktycznej sile roboczej poszczególnych specjalistów. Jednak praca kreatywna i techniczny rozwój to wciąż siła inżynierów i artystów koncepcyjnych – tych, którzy sprawiają, że samochody są czymś więcej niż tylko metalową puszką na czterech kołach. Dziś, dzięki rozwiązaniom VR, AR i MR, otrzymali oni dostęp do wielu nowych narzędzi, które mogą w znacznym stopniu usprawnić ich pracę w zupełnie nowym sensie.
Tytuł licencjata jest cztery-lata licencjat i jest standardem dla szkolnictwa wyższego przez większość świata. Tytuł licencjata można zdobyć na uczelniach państwowych, w prywatnych uczelniach, w szkołach społecznych i poprzez internetowych uczelni. Studenci studiów inżynierskich motoryzacyjnych można przygotować na wiele różnych kariery w tej dziedzinie. Wielu absolwentów progra… Czytaj więcej
Tytuł licencjata jest cztery-lata licencjat i jest standardem dla szkolnictwa wyższego przez większość świata. Tytuł licencjata można zdobyć na uczelniach państwowych, w prywatnych uczelniach, w szkołach społecznych i poprzez internetowych uczelni.
Studenci studiów inżynierskich motoryzacyjnych można przygotować na wiele różnych kariery w tej dziedzinie. Wielu absolwentów programu znaleźć pozycje na różnych poziomach produkcji, postprodukcji, przetwórstwa przemysłowego, projektowania motoryzacyjnego oraz badań i projektowania.
W sumie istnieje ponad 4000 instytucji szkolnictwa wyższego w Europie, oferujących szeroki wachlarz kursów na poziomie licencjata, magistra i doktora. Z coraz więcej z tych organizacji oferujących angielskiego jako języka nauczania przynajmniej część swoich studiów, uniwersytety w Europie są teraz lepszej jakości niż kiedykolwiek wcześniej. Uniwersytety w Europie oferuje przyjazną atmosferę dla zagranicznych studentów i dać kurs wiedzy, która spełnia ich zawód wymaga w dzisiejszym globalnym popytem.
Inżynieria samochodowa Europa - Weź Inżynieria samochodowa Europa. Wszystkie Inżynieria samochodowa i informacje o szkole. Oszczędność czasu i skontaktować bezpośrednio tutaj!
Inżynierowie i projektanci produktów od dawna używają narzędzi cyfrowych do tworzenia rysunków i modeli 3D. Do tej pory jednak z wirtualnej rzeczywistości rezygnowano najpóźniej na etapie prototypowania. Dzięki inżynierii cyfrowej to się zmienia. Nowe narzędzia i postęp w Rzeczywistość rozszerzona (AR) pozwalają nie tylko na modelowanie wirtualnych obiektów, ale także na interakcję i iterację bezpośrednio w rozszerzonej rzeczywistości.
Z punktu widzenia przemysłu, cyfrowe technologie inżynieryjne mają zatem potencjał, aby uczynić procesy rozwoju produktu bardziej wydajnymi i tańszymi. Wyjaśniamy, co oznacza inżynieria cyfrowa, jak może wyglądać cyfrowy proces rozwoju produktu i gdzie inżynieria cyfrowa już dziś rewolucjonizuje przemysł.