Wkrótce pojawi się Painting VR dla Quest i PC VR, które pojawią się w sklepie Oculus i Parowy 14 kwietnia
Aplikacja symuluje malowanie akrylowe na płótnie w rzeczywistości wirtualnej, umożliwiając korzystanie z różnych pędzli i kolorów, aby autentycznie odtworzyć wrażenia z malowania w rzeczywistości wirtualnej. Przyjmuje nieco bardziej swobodne, zabawne podejście do malowania w VR w porównaniu z niedawno wydaną Cynoberktóry skupia się głównie na byciu realistycznym symulatorem farb olejnych mokro na mokro.
My pierwszy raz próbowałem Malować VR prawie dokładnie rok temu po uruchomieniu we wczesnym dostępie do Quest za pośrednictwem App Lab. Byliśmy pod wrażeniem tego, czego próbowaliśmy, a wkrótce potem deweloperzy Oisoi ogłoszono wydanie 2022 w oficjalnym sklepie Quest było w trakcie prac.
W tym tygodniu Studio ogłosiło, że Painting VR zadebiutuje 14 kwietnia dla Quest i PC VR za pośrednictwem Steamwraz z nowym zwiastunem prezentującym kilka ciekawych nowych funkcji.
Pod koniec zeszłego roku Oisoi prowadził również kampanię na Kickstarterze, która: zakończył się udaną wygraną w wysokości 28 764 € w kierunku bramki 27 000 €. Celem Kickstartera było dodanie do aplikacji funkcji gry wieloosobowej i przeniesienie tytułu na PC VR. Podczas gdy to drugie jest teraz oczywiście rzeczywistością, nie usłyszeliśmy jeszcze nic więcej na temat pierwszego.
Oisoi stwierdził w zeszłym roku, że pełne wydanie 2022 będzie zawierało tryb dla wielu graczy, ale w zwiastunie nie ma nic, co by sugerowało, że tak właśnie jest. Pomijając tryb wieloosobowy, możesz zauważyć nowe funkcje w zwiastunie z datą premiery powyżej. Jest zabawne wiertło, do którego możesz podłączyć wiele pędzli, aby obracać efekty malowania, a także możesz rzucić okiem na coś, co wygląda na płótno malowania według numerów. Ogólny obszar magazynu również wydaje się drastycznie rozszerzony, przechodząc z jednego obszaru z jednym płótnem w zeszłym roku do całego obszaru magazynu z wieloma dziełami sztuki w najnowszym zwiastunie.
Wypróbujesz Malowanie VR? Daj nam znać w komentarzach.
Licencje typu royalty-free pozwalają na jednokrotną opłatę za bieżące wykorzystywanie zdjęć i klipów wideo chronionych prawem autorskim w projektach osobistych i komercyjnych bez konieczności ponoszenia dodatkowych opłat za każdym razem, gdy korzystasz z tych treści. Jest to korzystne dla obu stron – dlatego też wszystko w serwisie iStock jest objęte licencją typu royalty-free.
Licencje royalty-free to najlepsza opcja dla osób, które potrzebują zbioru obrazów do użytku komercyjnego, dlatego każdy plik na iStock jest objęty wyłącznie tym typem licencji, niezależnie od tego, czy jest to zdjęcie ilustracja czy wideoklip
Użytkownicy mogą modyfikować, zmieniać rozmiary i dopasowywać do swoich potrzeb wszystkie inne aspekty zasobów dostępnych na iStock, by wykorzystać je przy swoich projektach, niezależnie od tego, czy tworzą reklamy na media społecznościowe, billboardy, prezentacje PowerPoint czy filmy fabularne. Z wyjątkiem zdjęć objętych licencją „Editorial use only” (tylko do użytku redakcji), które mogą być wykorzystywane wyłącznie w projektach redakcyjnych i nie mogą być modyfikowane, możliwości są nieograniczone.
Licencje typu royalty-free pozwalają na jednokrotną opłatę za bieżące wykorzystywanie zdjęć i klipów wideo chronionych prawem autorskim w projektach osobistych i komercyjnych bez konieczności ponoszenia dodatkowych opłat za każdym razem, gdy korzystasz z tych treści. Jest to korzystne dla obu stron – dlatego też wszystko w serwisie iStock jest objęte licencją typu royalty-free.
Licencje royalty-free to najlepsza opcja dla osób, które potrzebują zbioru obrazów do użytku komercyjnego, dlatego każdy plik na iStock jest objęty wyłącznie tym typem licencji, niezależnie od tego, czy jest to zdjęcie ilustracja czy wideoklip
Użytkownicy mogą modyfikować, zmieniać rozmiary i dopasowywać do swoich potrzeb wszystkie inne aspekty zasobów dostępnych na iStock, by wykorzystać je przy swoich projektach, niezależnie od tego, czy tworzą reklamy na media społecznościowe, billboardy, prezentacje PowerPoint czy filmy fabularne. Z wyjątkiem zdjęć objętych licencją „Editorial use only” (tylko do użytku redakcji), które mogą być wykorzystywane wyłącznie w projektach redakcyjnych i nie mogą być modyfikowane, możliwości są nieograniczone.