Inteligentny Dom

Sushi Bikes: Joko Winterscheidt zakłada startup e-bike

Prezenterka telewizyjna Joko Winterscheidt chce pobudzić rynek e-rowerów w Niemczech w konkurencyjnych cenach.

Prezenter telewizyjny Joko Winterscheidt wraz ze swoim młodym kolegą-przedsiębiorcą Andreasem Weinzierlem chce za pomocą własnej firmy pobudzić rynek e-rowerów w Niemczech. Aby wyróżnić się na tle silnej konkurencji, Sushi Bikes – nazwa nowo powstałego startupu – obiecuje sprzedawać e-rowery za około połowę średniej ceny rowerów elektrycznych. Do tego dobra jakość, duży zasięg i atrakcyjny design.

Prototyp pierwszego e-roweru firmy Sushi Bikes pochodzi od partnera Winterscheidt, firmy Weinzierl. 24-latek studiował zarządzanie technologią w Londynie i, jak twierdzi, po prostu nie mógł znaleźć się w niemieckiej ofercie e-rowerów. W poszukiwaniu taniego, atrakcyjnego e-roweru z poręcznym akumulatorem, szybko zabrał się do deski kreślarskiej iw ciągu roku zaprojektował własny model e-roweru.

W przypadku Maki M1 i Maki M2 dwa modele e-rowerów można już zamówić w przedsprzedaży za 899 euro na oficjalnej stronie internetowej startupu. Oba modele, różniące się nieco designem, posiadają mobilną baterię przypominającą butelkę do picia, która może służyć jako power bank lub ładować w podróży. W ruchu miejskim powinien oferować zasięg około 40 kilometrów. Wciąż nie jest jasne, kiedy dokładnie zostaną dostarczone e-rowery.

Pedelec, S-Pedelec, E-Bike, E-Scooter, E-Scooter

Blog Author

Przemysław Kutytowski

LEAVE A REVIEW